Jag finner mig själv googlandes cellförändringar+bad
Jag kommer inte kunna bada på fem veckor. 
Men det är ju lugnt, då hinner vattnet värmas upp till juli så kan jag bada sen... ja det blir bra.
Eller, men tänk om det blir ett varmt juni och alla åker och badar... och jag kommer inte kunna moh moh moh...
 
Jag kommer inte kunna ha tampong enligt google. Nä men det är väl lugnt, det funkar med binda. Du får det att funka...
eller så kommer du inte våga klä av dig och ha klänning för du kommer vara rädd att blöda igenom. 
 
livet är förstört mona, du kan lika gärna gå och lägga dig i ide.
så tänker jag just nu. 
istället för att tänka att det verkligen kommer ordna sig, att det inte är slutet. det är bara ett litet vägskäl...
läser en avhandling av nån jävla tant som skriver "men tänk på att kroppen alltid förändrar efter en operation" 
ja då kan hon mena att man faktiskt tar bort en liten bit av kroppen and thats it, det är förändringen. eller så menar hon att livet kommer aldrig vara densamme. det är förstört.
jag hatar det här Hur mycket jag lyckas tänka, tänka och återigen tänka på saker. 
det bara moler och förstör.
 

1 kommentarer

Vanja

22 May 2013 12:59

Det lööööser sig gummis, förresten är mitt badliv redan förstört efter att ha kollat på alla vattenspindlar o trollsländelarver! ;) puss puss

Svar: hahah eller hur! jag försöker tänka så jag också! xD
Mona

Kommentera

Publiceras ej