Vilka dagar! Är helt slut i kroppen, ikväll ska jag lägga mig tidigt och vakna som en ny människa imorgon! haha! Kanske!
I onsdags hade vi teateravslutning och satt i jonsparken och myste till sena kvälla, torsdag blev det en lång natt på Norestranden med finisarna och som vanligt (känns det som) så slutar det med att vi sitter och sjunger massa låtar^^
Fredagen var det traditionsenligt midsommartrav på dagen, på kvällen grillade vi på Knekarn och det blev så himla mysigt!:) och vad tur att regnet höll sig tills det blev sent, sent.
Lördagen var vi på Järvsömarknaden, och på kvällen kom Simone och Joel hit till oss och vi åt pizza och jag fick en klippning i köket, Joel är så jävla briljant! Blev så himla fint!
Sen blev Simone trött och for hem, skitsynd, men vi fortsatte kvällen som slutade med att vi gick på Järnvägs och dansade. Men jag är ledsen, jag h-a-t-a-r de här coverbanden som ska vara där och sabba danskvällarna. Ta dit skitbra DJ´s istället! Kan inte vara mycket dyrare...?
Men det var en grym kväll, och riktigt härliga dagar. Idag tar vi det bara lugnt. Madde kom just hit så vi ska hänga lite och sen åker vi och hälsar på de tre musketörerna och D´artagnan! (the pigs)
 
 

1 kommentarer

Karro

24 Jun 2013 13:32

Älskar stå-på-huvudet bilden! :D

Kommentera

Publiceras ej