Jag är helt förvånad, men jag mår faktiskt helt okej! Inte mycket blod alls, och ingen smärta alls. 
Står och klappar förrgårs-Mona på axeln och säger, ack ack ack om du ändå kunde fått mitt facit i hand. Vad mycket bättre du kunde mått då!

Ja, jag mår helt prima just nu. Har lite feber men det är det enda. Vaknade kvart i fem i morse också, men det är klart kroppen är lite knas nu såhär i efterhand.
Fan vad med droger de stoppade i mig igår! haha! Jag fick först lite lugnande som kändes som en liten burk öl, bara skönt. Men jag låg och skakade och grät så jag tror jag fick tre sprutor till innan det var klart. -Nu får du definitivt inte köra på hela morgondagen heller, skrattade en sköterska. Haha! Men de måste gått ur rätt fort de också, intravenöst är ju awesome. snabb verkan och snabb ur..verkan... hahaha! 

Nu ska jag fortsätta med skolarbete, som jag var nervös att jag inte skulle orka skriva idag. Men tack och lov är jag så pigg jag bara kan bli! Bra bra bra! Tack gud och alla andra!

Kommentera

Publiceras ej