Imorgon klockan 12 kan ni väl tänka en extra tanke på mig. Då ligger jag på operationsbordet...fast jag antar att det är en desinficerad gynstol, med benen i vädret och förhoppningsvis har jag något lugnande i kroppen. 
Jag är inte nervös längre på samma sätt.. Nu vill jag bara få det gjort så jag vet hur jag fungerar efteråt. Jag föreställer mig att jag inte ens kan gå, men det kommer jag ju kunna. Jag tror det är som en rejäl mensvärk typ... när de tog prov nummer tre så tog han som tre små bitar av livmodertappen och varje gång han "knep av en" så var det som några sekunders mensvärk gånger 10. 
Det kommer nog gå bra.
Men nu vill jag inte prata mer om det! Utan hellre om min fina helg!

I fredags var det bara jag och Jordan i några timmar, då S var ute och åt med sina jobbarkompisar. Och var det en lyckad kväll! Vi beställde pizza och åt ute på balkongen och sen ritade vi och tittade på film. Han nickade till och då tvingade jag upp honom så han fick byta till pyjamas och borsta tänderna, sen fick han somna till filmen i soffan. Och det var så pirrigt, min första gång själv med honom.  Och jag ville inte stänga av filmen utan han fick sova där tills filmen var klar sen bar jag in honom till hans rum. Sen tittade jag på Life of Pi! Och det var en fantastiskt speciell film! Sen kom Stefan hem och han stupade i säng^^
 
Igår så hängde vi på knekarn i princip hela dagen! Vi donade massa med hönshuset, målade, satte upp bur. Det blir så himla fint för dom! Sen grillade vi allesammans. Jonas och Jordan lekte hela dagen! 
Sen var det ju den lilla uppvisningen på rosehills, och Oscar bad mig presentera oss, och sen blev det en liten radiointervju som jag totalsabbade. jag var så slut i huvudet och jag minns knappt vad han frågade mig och jag bludrade på och blandade ihop namnen på pjäserna och herreminje!
Sen stannade jag en stund och lyssnade på musik och hängde med mina teaterkompisar^^

Idag har det blivit lite sol-lapande och teaterrep och rekvisitabygge och sen for vi och tog sommarens första dopp! Nu blir det ju inga såna i juni, men nu har jag det gjort iallafall. Det känns bra. 
Sen blev det lite Kinamat och första avsnittet av Elementary. Får ge det nån chans till tror jag...
Nu är det snart läggdags och imorgon är det en operation...no biggie... försöker intala mig det.. no biggie..
 

Kommentera

Publiceras ej